Biz Kimiz?

Uzm. Dr. Nergiz van den BERK

Uz. Dr. Nergiz van den Berk Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi´nden mezun olduktan sonra , 9 Eylül Üniversitesi´nden, Türkiye´nin Sağlık Bakanlığı adına Amerikan Eğitimi alan ilk Acil Tıp Uzmanı oldu. Avrupa Birliğinde hızlı teşhis, tedavi ve sağlıklı yaşam ile medikal estetik konularında çalışmalar yaptı. Çoğu zaman, insanların hastalıklara yakalanmalarını engellemek için kendilerine neden daha dikkatli bakmadıklarını merak etmiştir.
Bu nedenle, insanlara koruyucu sağlık hizmetlerini geniş bir yelpazede sunmak için NG adını verdiği kendi kliniğini açmaya karar vermiştir. Klinik de tabii ki birinci basamak sağlık ve medikal hizmeti (Kronik ve acil), kurum içi teşhis (Ultrason, EKG, laboratuvar) içeren koruyucu sağlık hizmetleri uygulaması ve gıda intolerans testi, genetik test, ağırlık yönetim programı ve sağlıklı bir hayat yaşamak için mutluluğun, güzel olmanın, yaşlanmayı geciktirmenin önemli bir etken olduğu gerçeğine inanması nedeniyle de hepsinden önemlisi estetik uygulamaları mevcuttur.
Cliniğimiz 2014 yılında yalıkavakta kurulmuştur.Acil müdahale,ilk teşhis tedavi,koruyucu hekimlik hizmetleri,kronik hastalıklardan koruma ve Retro aging dediğimiz gençleşme tedaviler kategorilerinde hizmet vermekteyiz.
Bir tıp kurumu olarak ilk önce hastalarımızın memnuniyeti bizim için son derece önem taşımaktadır.Kaliteye ve sürekli gelişime ayırdığımız zaman ve bütçeler doğrultusunda sürekjli yeniliklerle yükselmeye ve size daha fazlasını sunmaya çalışmaktayız.
Ekip çalışmasına ve dayanışmasına verdiğimiz önem ileri zamanlarda öncü ve lider bir kuruluş olmanın verdiği hassasiyetle Sağlık Grubumuzun daha iyi düzeylere gelmesi için çalışmaktayız.
Sağlıkla Kalın.

AMAÇLARIMIZ VE DEĞERLERİMİZ

Profesyonellik

Çalıştığımız tüm uygulamalar, tedaviler ve kullandığımız ürünler defalarca test edilmiş ve güvenilirdir. Hem en iyi kalitede bakımı sunup hem de son derece yüksek eğitim standartlarını koruyoruz.

Ahlaki

Tüm hastalarımızın ve çalışanlarımızın etik, adil ve profesyonel davranışı yaptığımız her şeyden önemlidir. İlk önceliğimiz, hastalarımızın sağlığı ve güvenliğidir. Bir prosedür veya tedavi gerekli değilse veya mümkün ise hastalarımızı her zaman bilgilendireceğiz.

Bütünlük

Tüm hastalarımıza açık ve dürüstlük, sorumluluk ve güvenilirlik bizim için son derece önemlidir. “İlk ilkemiz”, hastalarımızın her türlü tedaviden veya prosedürden önce,her zaman risk ve sınırlamanın farkında olduklarından emin oluruz.

Hırslı

İnsanların hayatlarını geliştirmeye adanmış tutkulu bir şirketiz. Başarımız, her hastanın mutlu olmasını,güvenilir ve kaliteli bir klinik olarak bizi tavsiye etmesini sağlama isteğimizden kaynaklanmaktadır.

Hasta memnuniyeti

Her hasta ve müşteriyi ekip olarak önemser, en iyi tedavi standardını, ziyaretleri veya tedavileri öncesinde ve sonrasında takip eder, her kişiyle birebir ilgileniriz.