Ameliyatsiz İple Yüz ve Boyun Germe

Ameliyatsiz İple Yüz ve Boyun Germe Nedir?

İple yüz ve boyun germe, yüzdeki sarkma ve yaşlılık belirtilerini ortadan kaldırmak için özel iplik sistemleriyle sarkmış dokuların askılanması işlemidir.

Yaşlanma ile birlikte cilt altı yağ ve protein dokusunun azalması ve yer çekiminin de etkisi ile yüz ve boyunda sarkmalar olmaya başlamaktadır. Kaşların düşmesi, yanakların dolgunluğunun azalarak sarkması, çene hattının kaybolması en sık yaşadığımız sorunların başında gelmektedir.Özel iplik sistemleri ile yapılan sarkmış dokuların askılanması en son teknolojik tedavilerin başında gelmektedir. Ameliyatsız yüz gençleştirmede, genel anestezi gerektirmeksizin hızlı iyileşme ve çabuk sonuçların gözlenmesi bu yöntemlerin daha çok rağbet görmesini sağlamıştır.

Nasıl Uygulanır?

Bu tedavi yönteminde cilt tarafından tamamen emilebilen, polilaktik asit içerikli konik ipler hastanın ihtiyacına göre adeti belirlenerek 30-40 dakika gibi kısa bir sürede lokal anesteziyle cilt altına yerleştirilir.Tekrar çıkartılmasına gerek duyulmayan cilde uyumlu bu ipler yüzde kontur oluşturduğu gibi içeriğindeki polilaktik asit sayesinde su tutarak bölgede fibrinogen ve kolajen üretimini de arttırmaktadır. Bu da cildin daha gergin, daha nemli, daha dinamik görünmesini sağlar.Zamanla bu ipler erir ancak yarattığı efektin kalıcılığı 4 seneye kadar sürer. Bu yüzden ismi gençlik ipi olarak geçer ve insanlar tarafından fazlasıyla tercih edilir. Bu işlem yüz ovalini düzeltmede, boyun germede, kaş kaldırmada, yanaklarda ve göğüs toparlamada da kullanılmaktadır.